En person har förts till sjukhus efter en olycka vid järnvägen på Centralstationen i Örebro under måndagskvällen, rapporterar P4 Örebro.
Skadeläget är ännu oklart. Räddningstjänsten avslutade sitt arbete vid 17.40 och polisens avspärrningar började hävas runt 18‑tiden.
Tågavgångar väntas fortsatt påverkas av händelsen.