FOTO: SPA
Nyheter

Allvarlig olycka vid järnvägsstation

En person förd till sjukhus.

Redaktionen

En person har förts till sjukhus efter en olycka vid järnvägen på Centralstationen i Örebro under måndagskvällen, rapporterar P4 Örebro.

Skadeläget är ännu oklart. Räddningstjänsten avslutade sitt arbete vid 17.40 och polisens avspärrningar började hävas runt 18‑tiden.

Tågavgångar väntas fortsatt påverkas av händelsen.