Ett bråk bröt ut ombord på ett tåg som stannade vid Åkarps station på måndagskvällen.
Polis kallades till platsen och höll förhör med tågvärden och flera vittnen.
Två män, 20 och 55 år gamla, greps misstänkta för misshandel.
Polis larmades strax efter 18.30 på måndagskvällen till järnvägsstationen i Åkarp i Burlövs kommun efter uppgifter om ett bråk ombord på ett tåg. När patruller anlände pågick kontroll av flera personer som misstänktes vara inblandade i händelsen.
Enligt polisen hölls förhör på plats med tågvärden, som uppges vara målsägande, samt med vittnen som sett delar av bråket. De utpekade personerna befann sig fortfarande på stationen när polisen kom fram.
Efter den initiala utredningen greps två män, en i 20‑årsåldern och en i 55‑årsåldern, misstänkta för misshandel.
Kommentarer förhandsgranskas inte av Riks och är inte redaktionellt material. Du är själv juridiskt ansvarig för det du skriver i kommentarsfältet.