Bilmärket Jaguar, med sina engelska anor men ägt av indiska Tata Motors sedan 2008, har nyligen släppt en kontroversiell reklam som vissa kritiker menar för tankarna till "Hunger Games". Reklamen visar en mångkulturell och udda klädd grupp uppträda i ett rymdliknande landskap. Det visas också upp budskap som "delete ordinary", "break moulds" och "copy nothing".
Kommentatorer reagerar delvis på att detta uppenbarligen är ännu ett försök att påtvinga så kallad mångfald i media, men de reagerar också på att det inte finns någon tydlig, eller ens antydbar, koppling till bilar – vilket ändå är företagets produkt. "Säljer ni bilar?" frågar Elon Musk, VD för elbilstillverkaren Tesla, på X.
Jaguar har flitigt interagerat med sina kritiker. Till en användare på X som kommenterade "Jag trodde ni skapade bilar??" svarar de kryptiskt att "Det gör vi. Allt kommer avslöjas".
Till en annan kritisk X-användare svarar de att detta är "framtiden".