En person har förts till sjukhus efter en olycka vid järnvägen på Centralstationen i Örebro under måndagskvällen, rapporterar P4 Örebro.
Skadeläget är ännu oklart. Räddningstjänsten avslutade sitt arbete vid 17.40 och polisens avspärrningar började hävas runt 18‑tiden.
Tågavgångar väntas fortsatt påverkas av händelsen.
Kommentarer förhandsgranskas inte av Riks och är inte redaktionellt material. Du är själv juridiskt ansvarig för det du skriver i kommentarsfältet.