Allvarlig olycka vid järnvägsstation

En person förd till sjukhus.
Allvarlig olycka vid järnvägsstation
FOTO: SPA
Publicerad den

En person har förts till sjukhus efter en olycka vid järnvägen på Centralstationen i Örebro under måndagskvällen, rapporterar P4 Örebro.

Skadeläget är ännu oklart. Räddningstjänsten avslutade sitt arbete vid 17.40 och polisens avspärrningar började hävas runt 18‑tiden.

Tågavgångar väntas fortsatt påverkas av händelsen.

Kommentarer förhandsgranskas inte av Riks och är inte redaktionellt material. Du är själv juridiskt ansvarig för det du skriver i kommentarsfältet.

logo
Riks
riks.se